Gryffindor

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2012-05-10 21:34:41

Gryffindor

Administrator

Zarejestrowany: 2012-04-30
Posty: 25
Punktów :   

Lekcja II 10.05.12r.

Temat: Magiczne stworzenia.

1. MAGICZNE STWORZENIA.

Magiczne stworzenie, to takie, które posiada magiczną moc i potrafi się nią posługiwać

Innymi słowy: jeżeli zobaczycie stworzonko i będzie ono podnosić przedmioty bezpośrednio ich nie dotykając, miotać ogniem lub w dziwny sposób ściągać wam gatki (bez dotykania) znaczyć to będzie, że spotkaliście magiczne stworzenie



2. OPISYWANIE MAGICZNYCH STWORZEŃ.

Każdy z nas potrafi opisać przedmiot (szafkę, łóżko, książkę), lub pomieszczenie. Z Magicznymi stworzeniami jest podobnie. Musimy jednak pamiętać, by w opisie zamieścić najistotniejsze informacje.


Pochodzenie: rejon z jakiego wywodzi się dane stworzenie, pierwotne terytorium.

Zasięg: teren na jakim obecnie spotyka się przedstawicieli danego gatunku.

Często zasięg jest zupełnie inny od pochodzenia. Stworzenia przemieszczają się same, a także są zabierane przez ludzi do nowego siedliska; nieraz mają szansę rozszerzyć teren zamieszkania, lub są zmuszone go zmniejszyć. Zasięg nie zawsze będzie obowiązkowy.

Wygląd: czyli cechy wyglądu każdego zwierzęcia. Piszecie, czy ma pazury, jakiego jest wzrostu itp.

Pożywienie: Nie wystarczy napisać, czym się żywi dane stworzenie, należy pamiętać o tym, jak to pożywienie zdobywa, w jaki sposób się żywi i jakich składników mu poszczególne "dania" dostarczają.

Zwyczaje: To, co dane stworzenie lubi robić, zachowanie, migracje, jakie wydaje dźwięki, jak reaguje na różne zachowania. Nie zawsze zwyczaje są nam znane.

Zasady pielęgnacji, choroby: Możecie również dodać, jak należy dbać o dane zwierzę, na co choruje itp.

---
Podział Magicznych Stworzeń

Stworzenia zostały podzielone na pięć grup, dzięki czemu możemy dowiedzieć się o ogólnych właściwościach danego stworzenia:



1. Stworzenia Magiczne

a) Półzwierzęta magiczne

b) Półrośliny magiczne

Są to te najczęściej spotykane stworzenia w świecie magii. Przykładami takich stworzeń mogą być:

hipogryf, zwodnik, bogin. Półrośliny to: mimoza, chrobotek



2. Stworzenia Półmagiczne

Są to zwierzęta w świecie Mugoli. Mugole hodują je nie wiedząc, jakie one są pożyteczne, mądre i co potrafią. Przykładami takich stworzeń są np. kot, szczur, mysz, sowa, ropucha.



3. Zezwierzęcenia

Zezwierzęceniem staje się człowiek tymczasowo, lub na stałe, gdy zostanie ukąszony, przez inne zezwierzęcenie, np. przez wilkołaka lub wampira.



4. Istoty Humaidalne

Są to stworzenia, które mają cechy ludzkie, ale nie potrafią się do tego przyznać. Uważają to za wielki wstyd. Ich najważniejsze cechy: Potrafią myśleć twórczo i odtwórczo. Władają mową. Są przynajmniej częściowo podobne do człowieka. Dobrym przykładem na to są: centaury, gnomy, trolle, gobliny.



5. Istoty Eteryczne

a) Duchy (oczywiście nie chodzi tu o dusze zmarłych, tylko o zwierzęta: Wodnik Kappa, ponurak, szyszymora).

b) Żywiołaki

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mgmt.pun.pl www.ochroniarzesrodowiska.pun.pl www.zdrowieurodaporady.pun.pl www.khorinispl.pun.pl www.nslf2.pun.pl